Reconditionari
Frane

Reconditionarea ambreiajelor si a franelor unesc cele doua operatiuni datorita faptului ca procesul de reconditionare are la baza aceleasi operatii, strunjirea si rectificarea suprafetelor de contact si inlocuirea materialului de frictiune prin nituire sau lipire.

O sa fac o paranteza scurta despre ambreiaje deoarece acestea atrag cele mai multe telenovele.

Un ambreiaj reconditionat perfect inseamna un ambreiaj cu suprafete de contact perfect drepte, adica volanta si placa de presiune, si un disc de ambreiaj sau doua dupa caz, cu grosimea corecta si material de frictiune de calitate superioara, nimic mai mult sau mai putin.

Poate ati auzit si va doriti intarirea placii de presiune, in acest caz nu va pot ajuta dar va pot impartasi parerea mea despre aceasta operatie.

Din punctul meu de vedere intarirea placii de presiune se poate realiza doar prin inlocuirea soarelui, a resortului. Tot ce am auzit despre intarirea placilor de presiune se traduce in mintea mea prin a avea un disc de ambreiaj cu grosimea corecta, adica la limita superioara a debraierii, acolo unde soarele(resortul) este cel mai tensionat si creeaza cea mai mare forta de apasare.

Avem un feedback extraordinar de bun din partea clientilor, adica de zece ani pana in prezent s-au intors doar doua discuri de ambreiaj, unul de la o SUZUKI VITARA cu plug pentru zapada iar al doilea nu mai stiu! Nici unul din clienti nu a vrut garantie ba dimpotriva, au fost foarte multumiti deoarece schimbau trei ambreiaje pe an.
Datorita acestei increderi in lucrarile noastre dobandita prin multi ani de munca si experienta(toti anii, ca altceva nu stiu sa fac) pentru reconditionarea ambreiajelor oferim garantie trei ani de zile indiferent de regimul de utilizare, personal, racing, drift, industrial, agro, navete spatiale, etc.

Materialul de frictiune utilizat este dedicat utilizarii in conditii grele(heavy duty), va rugam nu incercati sa il stricati intentionat, va veti strica masina.

Contact

Pentru mai multe detalii
va rugam sa ne contactati